Nog een weekjee... - Reisverslag uit Wemeldinge, Nederland van Annemarie Jonge - WaarBenJij.nu Nog een weekjee... - Reisverslag uit Wemeldinge, Nederland van Annemarie Jonge - WaarBenJij.nu

Nog een weekjee...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annemarie

06 Augustus 2007 | Nederland, Wemeldinge

Hii Everybody!

Spannend spannend spannend.... Nog maar één weekje en ik vertrek samen met Eva en Tom naar Paramaribo in Suriname!! Hier gaan wij voor 4 maanden stage lopen in het Diaconessenziekenhuis van Paramaribo. Eerst wist ik niet welke afdeling het zou worden maar nu heb ik net te horen gekregen dat het de Interne Geneeskunde/Chirurgie worden...
Ik heb nog geen enkele ervaring in het ziekenhuis dus voor mij is alles nieuw en gaaf! Ik droom namelijk al vanaf ik een klein meisje was, om in een groot ziekenhuis rond te lopen in mijn witte pakkie(a)..

En of ik zenuwachtig ben? JAA! Ik vind het super spannend om deze grote reis te gaan maken...Ik ben super benieuwd hoe het daar is!!

Wel vind ik het kei vervelend om van iedereen afscheid te nemen... Daar denk ik liever nog maar niet aan maar met nog maar een week voor de boeg, ga ik me dit wel steeds meer realiseren!
Hopelijk wordt dit laatste week nog wat zonnig... dan kan ik nog lekker naar het strand! :) ( zit er denk ik toch niet in:p:( )

En natuurlijk nog genieten van mijn vriendjes en vriendinnetjesss voordat ik ze 4 maanden ga missen :(

Nou tot later, waarschijnlijk horen jullie meer van mij als ik daar ben! Doeii

  • 13 Augustus 2007 - 14:20

    Olaf:

    heel veel plezier daar en ik hoop dat je een gezellige tijd hebt daar, en ook iets leert gr olaf

  • 13 Augustus 2007 - 14:42

    Lotte (medestudente):

    Heej Annemarie,

    Echt super veel plezier en je gaat het daar zeker redden! Vier maanden gaan sneller voorbij dan dat je denkt. Leuk dat je ons op de hoogte houd.

    Groetjes Kus Lotte

  • 13 Augustus 2007 - 15:15

    Ronnie:

    Hey Zussssie!! Goed dat je ook een pagina hebt voor je stage! Ik ga zeker in de gaten houden :-)! We spreken vast nog wel, maar al vast super veel plezier in Suriname he!!!!

    Groetjessss

    xxxx

    Ronnie

  • 13 Augustus 2007 - 15:24

    Kim (SLB :D):

    Hee Annemarie!

    Omdat ik je waarschijnlijk niet meer spreek voordat je weggaat: Heeeel veel succes, plezier en gezelligheid daar in Paramaribo!!! Hou ons maar goed op de hoogte, want kben benieuwd! Oja, heeft Eva ook een waarbenjij.nu site ofniet?
    Nou, ik lees het wel!

    Groetjes X Kim

  • 13 Augustus 2007 - 15:46

    Laura (ex-AH):

    Hey Annemarie,

    Mijn huisgenootje heeft een jaar of wat geleden blijkbaar op dezelfde plek stage gelopen! Zij vond chirurgie iets leuker dan IG maar het werk in het algemeen daar was heel leuk. Als tip zegt ze dat je kunt proberen met een medische zending mee te gaan (als dat nog bestaat), dat was blijkbaar een interessante ervaring. Ben benieuwd hoe jij het er gaat hebben maar komt vast helemaal goed. Enne, 4 maanden vliegen echt voorbij!

    Xxx Laura

  • 13 Augustus 2007 - 16:10

    Marleen:

    Hallo!
    Wow mooi vooruitzicht, ofniedan.
    Lekker spannend hoor.
    Ik zal je site regelmatig bezoeken! Dan hou ik je op de hoogte van de spannende A.H.-avonturen.
    DAAAAAAAAAAAAAAAG en voor straks een goeie reis enzo.
    X Marleen

  • 13 Augustus 2007 - 16:44

    Da Gangstuhh:

    Hey bitchiee

    Wat een leuke site johh. Het aftellen is nu echt begonnen, nog een paar nachtjes en dan lekker 12 uur vliegen. Achja na afgelopen weekend ben je vast helemaal uitgerust ;) Voor de rest wacht ik al je berichtjes maar af, maar je gaat er vast een goeie tijd krijgen. Zo niet dan haal Louwie je wel op met zn peugot :)
    Nou dat was hem dan weer voor deze keer

    Toedeloe en een kus

  • 13 Augustus 2007 - 17:35

    Marcel:

    Beste Annemarie
    Dit gaat Jou zeker lukken daar in Suriname.
    ik denk dat er vele jongen graag in dat z.h hadden willen liggen met een zuster zoals Jij.
    (geintje)
    maar even serieus ik denk dat je een mooie tijd tegemoed gaat en ik wens Jouw hierbij dan ook veel suc6.
    gr marcel van Appie.

  • 13 Augustus 2007 - 21:01

    Jelte:

    Kop op he kleine, die tijd vliegt voorbij en t is vast ff wennen, maar daarna................

    x

  • 13 Augustus 2007 - 21:20

    Bianca.(oud-collega):

    Heey annemarie,..

    Mis je al wel beetje hier hoor.. Maar gun je die stage daar in Paramaribo echt wel:D.
    Hoop dat je het er echt super naar je zin gaat krijgen en da je er heeeeeeeeeeeeeeel veeeeel leert, das het belangrijkste!
    Veel plezier en succes meissie..

    Groetjes,

    X bianc..

  • 14 Augustus 2007 - 05:55

    Brenda:

    Hee Annemarie, leuk dat je een website bij gaat houden! Heel veel plezier en succes daar :)

    xx

  • 14 Augustus 2007 - 07:59

    Wendy:

    Hee Annemarie!
    Leuke website! Ik zal je in de gaten houden. Veel succes en plezier daar en geniet van je stage!

    Xx Wendy

  • 14 Augustus 2007 - 15:02

    Eelco:

    Hey Annie,
    Heel veel plezier toegewenst daar en dat je maar veel mensen mag healen daarow :).
    Als je terug bent moeten we echt een keer afspreken, woon nu namelijk in Tilburg :P.

    Greetz xxx Eelco

  • 15 Augustus 2007 - 10:00

    Louwie:

    Hee chickie! Veel plezier daar tijdens je stage. Pas een beetje op voor de Surinaamse Nijsses ;) Maar dat gaat vast goedkomen! Ik zie je morgen & dan regelen we iets dat je daar ver weg nog eens aan ons denkt!
    XX

  • 16 Augustus 2007 - 20:56

    Nevim:

    Hallo Annemarie,

    Nog een paar dagen spannend hoor.
    Ik wens jou een hele fijne reis.
    En heel veel succes met je stage.
    We missen je nou al. Ik zal je zeker volgen.

    Groetjes en heel veel xxx

    Nevim

  • 21 Augustus 2007 - 08:15

    Geert Niland:

    Hoi Annemarie! Goed aangekomen in Suriname? Ik plaats dit berichtje op de dag dat je vliegen gaat. Ik zal je brief vernietigen (OV-vergoeding) - ik was inderdaad op vakantie.. Ik wens jullie heel veel plezier, uitdaging en succes op jullie stage. En kijk uit naar jullie ervaringen.

    Groeten van Geert

  • 21 Augustus 2007 - 11:31

    Wendy ("nichie"):

    ha annie,

    jaja nu zit je toch echt in het vliegtuig onderweg naar het verre paramaribo...spannend!
    We denken allemaal aan je en voor je het weet is het al weer kerst:)

    xxx Wendy

  • 23 Augustus 2007 - 18:31

    Henny:


    Hoi Annemarie,
    Een heel fijne stage en gezellige tijd in Paramaribo!!
    Groetjes Henny ( moeder van Tom )

  • 25 Augustus 2007 - 15:35

    Bastiaan:

    Haha, de jongen-die-niet-beft is ook in Wemeldinge geboren, wat een toeval !

    xjes voor Eva

  • 31 Augustus 2007 - 15:59

    Therese:

    Heeeey lieve zachte annie
    En hoe gaat het daaro in Suri? Is nog een beetje uit te houden in die hitte? Je hebt echt al leuke foto's gemaakt joh... Ik vind het echt wel chill dat je samen met eva op een dienst staat dan heb je in ieder geval een bekende weetje:p Het is nu als het goed is bijna 13 uur bij jou terwijl ik zo ga eten:P:P:P:p Annie, heeeeeeeeeeeeeel veel succes nog he en we mailen nog...
    Mega dikke knuffel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wemeldinge

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 December 2007

Aan alles komt........................... een eind

11 December 2007

Trippin'

26 November 2007

Jarig op Blanche Marie

11 November 2007

Stoelmanseiland =) !!!!!!

30 Oktober 2007

Vakantieee! RelaXXenn
Annemarie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 21596

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2007 - 23 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: